David Picado O Medo na miña cabeza


O Medo na miña cabeza
 revisar
Cando estaba a piques de chegar á miña étapa na ESO sentíame con medo de non poder adquirir de coñecementos e valerme por min mesmo. Moitas veces na miña cabeza resoaba o rumiante son de "1º da ESO". As historias que se contaban no meu colexio faciáme temer de non poder pasar a ESO e chegar ao meu futuro na selectividade, temendo de esquecer os meus amigos, por causas de madurez tanto física como mental. Tiña medo de perder o control do neno que tiña no meu interior e que me controlará o adolescente amargado e pasota que rondaba na miña cabeza.

Pero iso non foi posible, aínda non, pasei 1º da ESO feliz e contento aínda que meus amigos mais cercanos acercáronse máis ao "A", o "A" de "listos" que pensaba que ia estar incluído... O 1ºESO foi un curso onde ao chegar non coñecía a nadie, claro, o común en mi era coñeceros pero era moi timido que pasei. Aínda que non coñecía a nadie si levabame ben con unha persoa de miña étapa en Primaria, pero avanzou tanto cara a pubertade que non me deu tempo nin a decir "Hola".

Pero por sorte, ou non, conseguín liberar esa timidez do meu interior e adeiteime ao que tiña no meu interior. Alonxeime dese medo e tireino ao mar dos esquecementos, e o meu futuro xa chegara...