visita ao pazo de oca. Carla

A Coruña                                                                  A 16 de setembro de 2014
revisión urxente



Hola Yolanda ,son a túa alumna de segundo da eso do IES
Elviña. Queria contarche a miña visita ao Pazo da Oca,xa que ten monumentos historicos :)

Neste verán,fun a ver como era o Pazo de Oca, xa que os meus pais querían ir. fumos meus pais,miña curmá e máis eu nun coche de catro prazas,o viaxe durou unha hora e media,case dúas. Era un día soleado de agosto,facía moita calor e case non se podía estar de pé,pero cando cheguei ao Pazo quedeime impresionada,por como era a casa-forte e da maneira que estaba decorado con moito florido no xardín.


A miña primeira impresión foi moi espectacular, xa que pensaba que o Pazo estaría en ruinas,pero encantoume o tunel vexetal, que era un tunel larguisimo con uns árbores enormes e altos,cunhas follas verdes que notabase e respirabase a natureza,e o laberinto tamén vexetal,no que saíron unhas fotos preciosas.O edificio estaba construido dende finais do século XVII e XVIII. Logo de sacar unhas fotos,entramos cara a capela, xusto no balcón da capela tiña dous escudos a cada lado,que tiña unhas inscricrions que debían ser a data no que aproveitaron dos restos do famoso pazo.
Despois de visitar por dentro a casa-forte,fumos a ver mellor os xardíns.O que máis me gustou dos paseos centrais foi o estanque coa ponte.Foi moi gracioso,xa que miña curmá xogaba cos parrulos e non podia parar de rir e nalgunha ocasión saqueille algunha foto de ela xogando cos parrulos. Como faciase de noite,fumos pra Santiago a tomar unhaa cocacola,contar que nos pareceu a visita e descansar. Despois collimos o coche e volvimos pra A Coruña.
Por iso quisen contarchelo Yolanda, xa que ti eres a profesora de sociais e o Pazo de Oca ten monuentos hístoricos e preciosos :)
pasote agora unha foto do pazo pra que o vexas mellor.
un saudo :)
carlaa fernández souto 2B