JOSE RIBERO BORJA 2ºB    

         
A miña primeira viaxe en avión

Ao entrar na terminal vexo diante de min uns paneis de voos.Moita xente facía cola para as compañías aereas situadas ao fondo da sala . A compañía que elexín paraa o meu voo foi Iberia xa que a miña empresa paga os gastos. A miña viaxe consiste en ir a Madrid para un traballo temporal para cerrar un negocio coa empresa de Inditex.

Cando por fin era o meu turno para coller a tarxeta de embarque xa pasaran 50 minutos.Deixei as miñas maletas na cinta transportadora para que as levaran á adega da avión e non perder mais tempo.

Cando cheguei á zona de embarque , tras haber pasado o escáner e o arco de seguridade deixando os obxectos metálicos , só tiña que esperar que os altofalantes anunciaran o meu voo para subir ao avión.
Aeroporto